Hvorfor ville du ønsker at ændre løn-udbydere?

  • Service stinker

  • Omkostninger for høje
  • Alt for mange fejl
  • Ingen hjælp med IRS
  • Tabt i Shuffle
  • Service stinker. Lønningssystem handler om service. Hvis du ikke opfatter, at din virksomhed får god service så får du sandsynligvis ikke god service. Lønningslisten udbydere ved, at deres serviceniveau er at være ekstremt høje. Får du hvad du blev lovet? To0 ofte sælgere lover hvad produktion ikke kan levere. Er dine problemer, og mere vigtigere løst, straks. Hvis din konto har været overdrafted og du ikke får dine penge tilbage i to arbejdsdage eller mindre du får ikke god service.

    Koste alt for høje. Betaler du mere end du burde? Hvordan vil du fortælle? Få nogle citater. Der er en række gratis tilbud tjenester på linje. Google “lønningslisten citater” og gå derfra. Mange gange din lønningslisten selskab vil forhandle med dig hvis du mener prisen er for høj, men ikke altid. Husk også at store lønningslisten selskaber har en indtægt maksimering proces. De vil citere en pris for at få din virksomhed. Der plejede at være lige på Paychex kontrakt en linje kaldet WIT for sælger at udfylde. WIT stod for “Hvad det tager”. Sælgeren vil give enhver indrømmelse at få lønningslisten virksomhed. Derefter ville det lokale kontor listende hæve prisen hver løn eller hvert par payrolls indtil det nåede den maksimale niveau det lokale kontor troede det kunne opretholde.

    Den anden ting en masse lønningslisten selskaber gøre er citat du priser men fortælle ikke dig, hvad er ikke inkluderet i denne pris. Ting som en omkostning for: hver udlejning, hver opsigelse, hver rapport, hver ny rapport, rapporterne ikke standard hver W2, hver W2 genoptrykke, skattevæsenet, telefon løsning, årets udgang rapporterer, unødvendige cd’er, access gebyrer, månedlige gebyrer og så videre. Også hvis de giver dig en “rabat” at få din virksomhed kan det nemt forsvinde.

    Vær forsigtig med anførselstegn for at sikre alt er i dem og din pris er garanteret i en periode. Kontroller det hver lønperiode for at sikre det er, hvad du forventer.

    Too mange fejl. Fejl er uundgåelige, når mennesker håndterer lønningslisten. Hvis din service er at lave for mange kan du vælge at forlade hvad der nogensinde omkostningen. Fejl koste dig i gang og moral hvis ikke i selve dollars. Gør din løn udbyder forsøge at ordne skylden for en fejl eller lave de bare lave det. De skal bare ordne det! Hvis det virkelig er din fejl, og du vil indrømme det, forvent et gebyr. Hvis du tror det er deres problem og siger så, bør de tage ansvar uanset hvad de mener. Din løn udbyder kalde dig hvis de ser noget mærkeligt eller skal de bare gøre det på deres måde? Hvis de gør det pågældende vej du ved de ikke er nok om dig til at foretage et telefonopkald eller send en e-mail.

    Hver medarbejder af hvert kunde ser på lønningslisten og behov at være perfekt. Det vil ikke være, men det skal være så tæt som muligt

    Ingen hjælp med IRS. Dine lønningssystem når præsenteret med et brev fra IRS fortælle dig at kalde din CPA? Skam på dem. IRS vil sende du breve. IRS gør fejl. IRS vil ikke rette deres fejl, medmindre og indtil du kan bevise at dem de er forkerte. Mange gange selv om du har lavet fejlen kan en god forhandler få IRS at fjerne sanktionerne og undertiden interesse. Jeg kan ikke fortælle dig hvor mange sanktioner i sidste femten år har jeg haft aftaget simpelthen ved at kontakte IRS på en professionel måde og at vide hvad man skal sige, og hvordan man siger det. Tjenesteudbyderen lønningslisten bør være ekspert i at få sanktioner aftaget. Din CPA vil sandsynligvis ikke være en ekspert lønsumsafgift. Tjenesteudbyderen lønningslisten bør have CPAs på personale, som du kan tale med at løse IRS og State skattemæssige problemer.

    Vild i rokaden. Kan du tale til en anden person, hver gang du kalder din løn-udbyder? Du få bestået fra udvidelse til udvidelse til udvidelse indtil du ender op med talebeskeder, som ikke returneres? Når du ringer til hjælp gør du får en voice mailsystem og ikke en person? Når du ringer til hjælp gøre du nå Indien? Hvis du ikke kan tale for levende mennesker, der kan løse dine problemer og gøre det på engelsk, så du er faret vild i rokaden. Nok sagt!

    Tjek ud

    Lønningssystem, skiftende udbydere. Kapitel to. Hvad skal du se efter i en ny udbyder?

    Og

    Lønningssystem, skiftende udbydere. Kapitel tre, hvad der skal ske, når vi ændrer lønningslisten udbydere?